maanantai 12. elokuuta 2013

heeeyyyooo


Ollaan kolme tyttöä Espoosta ja lähetään kaikki vaihtoon. Niina ja Veera matkaa jenkkeihin ja Janette Italiaan. Niina lähtee huomena aamulla North Carolinaan, Charlotten lähellä olevaan kaupunkiin nimeltä Cornelius. Veera lähtee 25.8 Oregonin osavaltioon, Rainier nimiseen pikkukaupunkiin. Janette lähtee Torinon lähettyville vasta syyskuussa.

Niina menee pelaa korista high schooliinsa josta niina tunteeki jo ihmisiä, koska käväsi siellä jo aikaisemmin kesäkuun lopussa. Host-perhe oli super kiva ja kaikki joukuelaiset vaikutti ihanilta. Reissusta Niina kertoo myöhemmin omassa postauksessa.

Veeralta ja janetelta tulee lisätietoa kanssa myöhemmin.


täs me. 
jane veera niina 


TTYL